Control-it, een service management simulatie. Win de slag van de papieren procedures en beweeg naar een echt werkende en slagvaardige bedrijfssituatie. Hoe krijg je de boel weer aan de gang? Het inzetten van Control-it helpt en kan een stug werkende dienstenomgeving mobiliseren en begrip creëren voor de relevante onderhavige processen.
Control-it is gemodelleerd naar de blauwdruk van een IT Service Management Organisatie. Relevante actoren en problematiek zijn dus zeer herkenbaar voor de deelnemers. Control-it wordt binnen IT Service Management al vele jaren succesvol ingezet als katalysator in verander- en opleidingstrajecten.
De inzet van Control-it levert de volgende resultaten bij de deelnemers:
• energie en motivatie om bedrijfsprocessen beter in te richten
• een versterkt klantperspectief en een grotere servicegerichtheid
• het service management te exploreren en te implementeren
• de gelegenheid om prestaties te verbeteren via toepassing van ITIL-principes
• een duidelijk beeld van de gevolgen bij het invoeren van procesgericht werken
• een beeld met betrekking tot de samenhang tussen de verschillende ITIL-processen en laat die processen vanuit verschillende perspectieven zien
• het belang op van goede afspraken, het doorbreken van eilandvorming
• het belang van een zakelijke benadering in de communicatie
This is what our customers said:
"Goh, dit spel zorgt voor het vrijkomen van een heleboel energie"
"De essentie van procesmatig werken in een ICT Service omgeving wordt helemaal duidelijk"