Klant erger je niet is een interactieve workshop in spelvorm. De workshop duurt een halve tot een hele dag en is bij uitstek geschikt om medewerkers het belang van klantgerichtheid en klanttevredenheid te laten ervaren en de inzichten te gebruiken om in de eigen onderneming actie te ondernemen.
In de workshop speel je als team de medewerkers en managers van reisbureau TacticTravel. TacticTravel verkoopt aan consumenten en aan zakelijke klanten. De deelnemers streven ernaar om aan de klantwensen te voldoen en de bedrijfsdoelstellingen te realiseren. Belangrijke principes zoals klanttevredenheid, klantwaarde, klantloyaliteit, klantbehoud en het creëren van klantambassadeurs zijn de rode draad door de game.
This game has been played by:
• Berenschot, Rabobanken, Rabobank International
• Office Depot/Vicking Direct, Athlon, Netwerk VSP
• Gemeente Almere,Gemeente De Bilt
• Thieme Meulenhof, FME-NCW, Dura Vermeer